Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Bra dag!

Av Ida - 29 maj 2013 14:47

Det var tänkt att jag redan igår kväll skulle uppdatera bloggen. Jag började skriva ett långt och välformulerat inlägg, MEN när jag skulle lägga till en bild och sen publicera det så försvann alltihop. Blev lite irriterad så jag orkade inte göra om allt igen. Ska dock göra ett försök nu att få till ett liknande inlägg. Gårdagen var en väldigt bra dag. Jag var på ett bra humör hela dagen. Vet inte om det berodde på mitt besök hos min vän N eller om det var det fina vädret. Skulle tro det var en kombination. Hemma hos N tog vi det lugnt. Vi satt en stund ute på hennes balkong och njöt av vädret medan vi snackade om allt mellan himmel och jord. Vi fick många skratt under dagen. Senare begav vi oss ner till stan för att handla lunch och efter många olika förslag så enades vi om att göra en kycklingsallad som blev väldigt lyckad. Länge sen jag åt en så god "ihopslängd" rätt. Måste minnas vad vi hade i tills nästa gång jag ska göra en sallad. När jag kommit hem från N så gick jag och sambon ut på en långpromenad. Vi har hittat en ny stig som går precis vid ån. Det var väldigt mysigt att gå där i solen som värmde skönt. Senare på kvällen tittade vi på tv och jag såg på film efter sambon gått till jobbet. Måndagen var också helt okej. Hann med att klippa mig, vilket var jätteskönt nu när det börjar bli varmare. Sen fick jag ett kort besök av min kusin och hennes dotter (vars skratt alltid får mig på gott humör). Hoppas det håller i sig. Dagen har varit helt okej, trots dåligt väder, så det bådar gott!



   Fredagar och sommar kan jag vänta på, men lycka har jag redan!

 
 
Hanna

Hanna

29 maj 2013 17:16

Irriterande när datorer / internetsidor liknande inter fungerar som de skall!

Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Patricia

Patricia

29 maj 2013 18:32

Det är så irriterande när man lägger ner tid på ett inlägg och så blir allt förstört!

Ja men åk dit, det är ganska så tufft att se, tycker jag i alla fall. Tyvärr var vi aldrig nere i gruvan då vi var när det var stängt (plus att det kostar en slant).

Haha, då tror jag att jag bosätter mig på din trädgård bland blommorna!:P

Kram

http://patriciac.blogg.se

 
Diana

Diana

29 maj 2013 19:00

Surt när inlägget bara försvinner...
Det lät som en riktigt härlig dag du hade. Detta är helt klart den bästa tiden!

Sv: Det känns bara galet att man ska behöva ta piller för att kunna träna...

http://www.decdia.blogg.se

 
Maria

Maria

29 maj 2013 20:49

Vad skönt att läsa att du mår bättre, hoppas det håller i sig nu bara.
Fin klänning du hade på dopet också.
Ha de gott!
Kramar Maria

http://airams.bloggplatsen.se

 
Elisabeth

Elisabeth

29 maj 2013 23:18

Va skönt att du hade en bra dag! =)

Sv: Jo jag vet precis hur du känner. Hoppas du hittar någon medicin med mindre biverkningar så att du också kan få må bra igen! Jag känner inte av några biverkningar av mina i alla fall..
Ja, jag går hos psykolog och det är jätteskönt! Bara att ha någon att prata av sig med och som stöttar.. Om du inte går hos psykolog eller kurator så är det något jag verkligen tycker att du ska göra! Att prata med någon har hjälpt mig riktigt ordentligt! Har fått mitt liv på en helt annan bana där jag dessutom kan må bra och sedan även kunna känna riktiga känslor.
Fråga gärna om du undrar något, kommer ej på vad jag mer kan berätta om det =)

Kramar!!

http://www.lajsa.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards