Lilla Pys

Alla inlägg under mars 2013

Av Ida - 1 mars 2013 01:41

Just nu ligger jag i soffan och tittar på några avsnitt av Tre Kronor. Hade tänkt att sova tidigt idag men jag mår inte så bra. Har mens vilket gör att jag har ont och mår illa. Det är ganska svårt att sova då. Igår hade jag bara ont och vaknade flera gånger under natten. Det är ganska tröttsamt att vara tjej just nu. Hade mycket hellre legat och sovit med min sötnos just nu, även om Tre Kronor är spännande. Hoppas att jag snart kan somna sa att jag orkar gå upp relativt tidigt imorn. Körde förresten ett gött pass med latinmove tidigare ikväll. Det gjorde gott för kropp och knopp!

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards