Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

7 km + 3 km + en timmes svettande = trött

Av Ida - 11 mars 2013 23:18

Just nu är jag sådär härligt trött i hela kroppen och jag känner att jag kommer somna gott när jag väl lägger mig. Har träffat min kusin och hennes söta men busiga dotter idag. Vi åt först en god lunch och sen begav vi oss ut på en långpromenad. Terrängen var bitvis svår och jag hade stundtals både barnvagn samt hund att "släpa" på (vilket var bra, då man fick lite extra träning). Även fast det var jobbig och att man blev svettig så hade vi det väldigt kul. Vi stannade i skogen och tog en välförtjänt fika innan vi gick hemåt igen. Det var ganska kallt ute idag men solen lyste hela tiden och gjorde det till en kanonfin dag. När jag kom hem så vilade jag mig lite innan det var dags för en timmes träning (då jag verkligen gav 100%) och så cyklade jag nästan 3 km på det. Så ni förstår att jag är trött nu, på ett skönt sätt!




  Fint väder, god fika, vacker utsikt och trevligt sällskap. Kan man begära mer?

 
 
Diana

Diana

12 mars 2013 10:20

Jösses kvinna, jag blir helt slut bara jag läser vad du gjort! :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

12 mars 2013 13:24

Jag får åka ner i sommar istället och hoppas på bättre tur med vädret:)
kram

http://patriciac.blogg.se

 
Miss Naily A Fucking Rockstarm

Miss Naily A Fucking Rockstarm

12 mars 2013 13:49

Vad duktig du är som tränar så mycket! Själv hade jag nog bara ätit bisvier och skitigt i träningen:)

Ida: Misstänkte att det var Blondie men vågade inte skriva det ifall det var fel:) Sant, det här versionen känns mer 2013.

Gissa vad jag har gjort idag? Köpt dina älsklings blommor Tulpaner, mohahahahahah
Orange blev det:)

Kram på daj.

http://www.missnaily.wordpress.com

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

12 mars 2013 13:50

Ja tänk att få äga ett sådant ställe:)

http://patriciac.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

12 mars 2013 19:03

Haha, ja om man har ett sådant ställs så borde man definitivt ha råd till att ha städhjälp;)
Har inte en aning om hur pass många rum det kan vara.

http://patriciac.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

12 mars 2013 20:32

Duktig du är,heja!

http://hummingbird.blogg.se

 
Emma

Emma

12 mars 2013 21:20

Ja visst är det :)
Härligt med promenad :)

http://princessemma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards