Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

På hjärnan just nu

Av Ida - 24 februari 2013 23:06

Den här har satt sig på hjärnan likt ett envist kletande tuggummi under skon. Det roligaste är att jag är med i klippet också (syns första gången 00:37 and so on). Håll utkik medan ni lyssnar!




 
 
Miss Naily A Fucking Rockstarm

Miss Naily A Fucking Rockstarm

25 februari 2013 10:31

Ida: Du kan komma någon annan dag än den 10/3 det går jätte bra. Hela mars kommer det att vara träning varje söndag 10-13 men efter det kommer det att dyka upp fler dagar och vi kommer även att vara utomhus och rulla sen när det blir fint väder.
Tycker att du ska prova på.

Kram!

http://www.missnaily.wordpress.com

 
Izabell

Izabell

25 februari 2013 11:33

Haha det är lätt hänt! 😀
Kraam

http://www.mysbella.blogg.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

25 februari 2013 19:35

Så jäkla bra den låten synd att en skitlåt knep hans plats tycker jag!
Åh ja det var gottit med vin=) Planering av barnkalas, åh vad kul!Alfred fyller ju 2 år den 21 mars jisses tiden går fort o kalas skall planeras!

http://hummingbird.blogg.se

 
Sofie

Sofie

25 februari 2013 20:18

Såg nån ljushårig där bak, måste ha varit du haha? :)

SV: Haha ja, älskar alla Tele2-reklamer. Frank är så himla gullig som pappa och Francis är ju bara helt bedårande :'D

YES JAG FIXADE DET :D Alltså den känslan när han sa att jag blev godkänd, oslagbar! Jaaa du vet ju hur det känns!!!! TAAAACK :D:D<3 Kram!

http://themusicneverstops.blogg.se

 
Diana

Diana

25 februari 2013 21:25

Jag ser inte riktigt dig, men jag litar på ditt ord. :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Miss Naily A Fucking Rockstarm

Miss Naily A Fucking Rockstarm

25 februari 2013 22:15

Min dator har cpat så jag ser inget kick, får gå in senare på din blogg via mobilen och titta:)
Vad tyckte du om finalen som var nu i helgen? Ralf var ju överlägset bäst! Hoppas han vinner allt:)

Ida: Jo då, träningsverken finns allt där:) Har ont både i röven och i skrevet, haha. Jag försöker lära mig att åka baklänges med skrillorna och då måste man pressa benen åt sidorna för att komma nån vart, skit jobbigt.

Kram!

http://www.missnaily.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards