Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Fullt upp!

Av Ida - 6 februari 2013 12:29

Jösses, igår hade jag verkligen fullt upp. Pappa ringde i måndags och berättade att hans kylskåp gått sönder. Han som "bara" haft det sen 1985! Snäll som jag är så erbjöd jag mig att åka med honom som smakråd och bärhjälp. Dock är min pappa den som gärna kollar i flera affärer, jämför priser och finesser innan han köper såna saker. Så vi besökte fem butiker innan han hittade ett som passade. Dock blev det inte det vi först tänkt utan ett lite snyggare men aningen dyrare. Vi hade väldig tur att det precis gick in i pappas bil så vi kunde få hem det. På väg hem insåg jag att jag faktiskt lovat att hjälpa pappa att bära in kylskåpet. Jag blev aningen nervös för jag tänkte att jag aldrig skulle orka bära. Men det gick faktiskt jättebra. Både med att ta in det nya kylskåpet och att ta ut de gamla. Dock hade jag mjölksyrakänningar i armarna igår och känner av lite träningsvärk idag (vilket bara är bra). Igår var jag sjukt trött då jag kom hem klockan 23! Har sovit gott i natt kan jag säga! Men nu har pappa åtminstone ett fungerande kylskåp från detta århundradet (som inte är sjukt fult och luktar fotsvett)!




   Visst blev det snyggt? Va snabb med att sätta dit ett gamalt foto av mig också (ego som jag är!).

 
 
Diana

Diana

6 februari 2013 19:53

Bara sen -85, jösses grejer idag har verkligen ingen kvalité... ;)

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards