Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

Hårinspiration

Av Ida - 5 februari 2013 10:30

Ibland blir jag väldigt sugen på att göra nått radikalt med mitt hår. Som att färga det rosa eller fixa en häftig uppsättning. Fram tills att jag vågar eller orkar göra något så får jag njuta av lite inspirerande bilder helt enkelt. Vilken är er favoritfrisyr/drömfrisyr?



 

Mode · Tips
 
 
Hanna

Hanna

5 februari 2013 13:55

MMm, det finns så många fina frisyrer. Själv funderar jag på page just nu.
Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Diana

Diana

5 februari 2013 16:20

Jag tycker gyllene "hollywoodlockar" är otroligt snyggt. Jag är blond, men inte gyllene. Och jag är självlockig, men det är inte rätt stort lockar... Och så vill jag ha glansigt hår! Enda gången mitt hår är glansigt är när det är så fett att det ser ut som om jag badat i en burk vaselin.

http://www.decdia.blogg.se

 
Miss Naily A Fucking Rockstar

Miss Naily A Fucking Rockstar

5 februari 2013 16:22

Råsa har jag haft! Även lila, knall röd, orange och pippi gul:) Gör nån slinga bara. Sixtens Konfektion i lidköping har roliga färger som tvättas ur efter ett par gånger och som inte förstör håret. Testa du lever bara en gång. Dessutom har du något kul att blogga om:)

Ida:Nja inte direkt med någon steg räknare. Men till skola jobb tar det ca 15-20 min att gå enkel väg sen går jag ju hem oxå och så ska det uträttas ärenden så det blir nog rätt många steg.

Bodde i Herrljunga för ca 6 år sedan och då bodde jag först i Horsby inte långt ifrån Horsbyskolan och senare flyttade jag hemmifrån. Kommer inte ihåg vad gatan hette men det var typ nära Herrljunga cider.

Kram!

http://www.heysugarmagazine.se/missnaily

 
Elisabeth

Elisabeth

5 februari 2013 18:56

Åh vad fina! =) Min dröm är att mitt hår ska bli tjockt och någorlunda långt! Men det är rena drömmar. Mitt hår är tunt som sjutton och ser jätteskumt ut när det är långt. Har du kanske nåt tips på vad man kan göra för att få tjockare hår? =)

Svar: Va duktig du är som kan avstå från det! =) Jag skulle aldrig klara det! tack =)

http://www.lajsa.com

 
Jennifer

Jennifer

5 februari 2013 20:05

Ja ellerhur, det vore så tufft att testa göra något helt galet med håret! Jättefina frisyrer! ♥

http://www.maid.bloggplatsen.se

 
Linda-Mamma till Alfred

Linda-Mamma till Alfred

5 februari 2013 20:21

Ja håller med dig bättre att äta vad man vill och tänker lite på hur mycket och vad man äter och tränar. Låter sundare i mina ögon!
Konstigt det där med allergin mot parfymen som plötsligt kom...?
Oj drömfrisyr Rihanna klippte sig en gång skitsnyggt som jag gärna vill göra, när jag tröttnat på det jag har.

http://hummingbird.blogg.se

 
Emma

Emma

6 februari 2013 10:55

Jag skrev ju en lite recention om första deltävlingen, jag tycker att rätt låtar gick vidare men det hade varit roligt om Gosa gick vidare ;)
Danny gjorde inget bra jobb men Gina är fin :)
Vart ska ni sitta på lördag? :)
Du får berätta om det var många sponsorer grejer sen :)
Kram!

http://princessemma.blogg.se

 
Emma

Emma

6 februari 2013 11:35

Idag känns det lite bättre men det sitter fortfarande kvar, men det är nog träningsvärk tror jag :)

Oj hur fick ni tag i de platserna :)? Kul!
Nej ska gå på finalen istället med mamma :)
Vill så gärna gå på ESC också men det finns ju inga platser kvar.. :(

Ja de brukar ju ge ut en hel del grejer sånt gillas :)
Kram!

http://princessemma.blogg.se

 
Miss Naily A Fucking Rockstar

Miss Naily A Fucking Rockstar

6 februari 2013 18:30

Ida: Jag bodde i Herrljuga under högstadit och gymnasiet jobbade ett år efter gymnasiet i alingsås men sen träffade jag Robin så dp blev det Lisch. Kul att du bodde i Dillans huset. Min "låsas syster" bodde oxå där. Nina hetter hon.

Har beställt hårfärg från Shock tidigare och tyckte att det gick sådär. Är nog bättre att köpa om du är i Lisch för då slipper du den onödiga frakten sen är det samma färg plus att du kan få råd om vilken utav alla de råsa färgerna som passar just dig. Tror även att om man beställer ifrån Shock så måste du beställa för en viss summa.

Kram!

http://www.heysugarmagazine.se/missnaily

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards