Lilla Pys

Alla inlägg under januari 2013

Av Ida - 1 januari 2013 19:58

Häromdan var vi hos vår guddotter (plus hennes föräldrar) och hälsade på. Vi hade inte setts sen innan jul så vi passade på att byta julklappar. Jag fick en jättefin paket. Bara inslagningen var så fin att jag knappt vågade öppna det. Det var vackert papper i silver med text på och ett rött sidenband. Innuti paketen låg en stor plåtskylt. En väldigt bra present tyckte jag. Av oss fick lilla L en barbie-familj i ett långt paket. Det gick hem så vi lekte med Barbie-dockor (eller Ba-by som lilla L säger) hela kvällen!



   Min fina skylt!



  Barbie-familjen i köket.



    Fräcka "foto-Barbie" med jättesnygga byxor. Finns de i min strl?



  Barbie är finsmakare?


Av Ida - 1 januari 2013 17:14

Det är så mycket i mitt liv som jag är tacksam över. Framför allt den kärlek jag får av familj, vänner och mina bloggläsare. Jag är otroligt glad över min sambo som stått ut med mig i snart 9 år. Om det inte är äkta kärlek så vet jag inte vad det är!




   Jag & sambon!


  

Av Ida - 1 januari 2013 12:07

Det är inte ofta jag avlägger nyårslöften och det har jag inte gjort den här gången heller. Men jag har iallafall bestämt mig för att dra ner på mitt sockerintag. Därför har jag från och med idag slutat med godis. Kakor och annat sött kanske jag ska äta nån gång ibland men försöka hålla det intaget nere också. Vi får se hur länge det går att hålla sig, men sist jag gjorde det med gott resultat så höll jag upp i två år (och gick ner 20 kg).



 

Av Ida - 1 januari 2013 10:30

Det blev en lugn nyårsafton den här gången. Men det har faktiskt varit väldigt skönt att inte behöva stressa iväg på fest nånstans eller att ha massa folk här. Vi spelade Bingolotto tillsammans (sambon vann en ny bingolott), åt god mat och slappade framför tvn. Vår kompis E var här och höll oss sällskap.  Blir nog en slö dag idag framför tvn. Förhoppningsvis ska vi hinna med en promenad också!



 

 


 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards