Lilla Pys

Alla inlägg under januari 2013

Av Ida - 27 januari 2013 13:06

Jag fick en fin grattishälsning på facebook av min mamma. Det är svårt att inte le när man ser den!





Av Ida - 27 januari 2013 00:00

    

Av Ida - 26 januari 2013 21:19

Nu kör jag en reklamfri månad i bloggen! Hoppas det är okej med er?





 

Av Ida - 26 januari 2013 18:00

Tittar just nu på "Kalle och chokladfabriken" på tv. Insåg att det kanske inte är det bästa att göra en lördag när man redan är sjukt godissugen (och inte får äta godis. Är inne på min 26:e dag utan)! Men jag kanske kommer över suget när jag tittat lite mer på filmen. Jag har ju trots allt mina vindruvor att mumsa på!



        

Av Ida - 25 januari 2013 19:45

Har haft besök av min kusin och hennes lilla dotter idag. Vi åt god mat, lekte, spelade spel och fikade en mumsig tårta. Jag fick ett jättefint armband av dem i födelsedagspresent! Sen fick jag mitt efterlängtade Tradera-fynd. En uggleväska ända från Kina. 17 kr + frakt! Ett fynd, eller hur? Har även hunnit med en promenad och ska nu sjukna ned i soffan för att se "På spåret"! Det blir till att fira min födelsedag nu i dagarna tre.




   Marängtårta med lemoncurd,grädde och kiwi!



   


 

Av Ida - 24 januari 2013 17:03

Känner mig lite krasslig idag. Tror det är en förkylning på G, men ska ändå ge mig iväg på träning. Behöver kanske inte ta ut mig till 100% (vilket ändå inte går då jag inte kan stegen än plus att det kan bli lite trångt idag också) utan ta det lite lugnare. Det jag inte ser fram emot är att ge mig ut i kylan!




 

Av Ida - 24 januari 2013 01:20

Musik · Tips
Av Ida - 23 januari 2013 19:46

Fick en tidig födelsedagspresent av min sambo idag. Eftersom de hade rea på en bok jag ville ha så köpte han den till mig. Köpet innebar att han (jag) sparade 200 kr typ. Bra köpt säger jag!






     

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards