Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Nagel-tema

Av Ida - 11 januari 2013 22:36

När jag häromdan kikade in hos min favorit Miss Naily så hade hon ett inlägg om Caviar nails. Tyckte de såg coola ut så när jag var på GeKå's idag snubblade jag (nästan) över en flaska med lite "kaviar". Hoppas att jag kan få nån ordning på det! Har även köpt lösnaglar och nagelstickers ifall det skulle skita sig med kaviaren.



  Villl poängtera att man INTE ska äta kulorna, bara ha dem som pynt på naglarna! ;)

  


  Det var länge sen jag använde lösnaglar, men det ska nog gå bra ändå!


  Nån om er som testat sånt här? Ska bli spännande att testa också!



 
 
Miss Naily A Fucking Rockstar

Miss Naily A Fucking Rockstar

12 januari 2013 01:12

Fan vad sköj! Har tagit reda på hur man gör nu. Först målar du på ett lager med nagellack och låter det torka och när du har gjort det målar du på ytterligare 1 och medans det fortfarande är "kladdigt" så häller du över pärlorna på naglen så de fastnar och sedan torkar fast på den översta lagret. Lättast är att ha en talrik eller en skål under naglarna när man häller på pärlorna. Om du går in på youtube och söker "How to do caviar nails" så kommer det upp en massa videos på hur man gör. Lycka till och glöm inte att visa hur det blev:) Kram

http://www.heysugarmagazine.se/missnaily

 
Miss Naily A Fucking Rockstar

Miss Naily A Fucking Rockstar

12 januari 2013 13:56

Ida: Klart att jag kommer slänga ut bilder så fort jag har gjort mina kaviar naglar:) Har ju beställt i från Kina bara så¨det kan ju ta upp till 4 veckor innan det landar i brevlådan...

Jag tror att det kan vara rätt snyggt att ha en annan färg under oxå. Testa!

Kram!

http://www.heysugarmagazine.se/missnaily

 
Tess

Tess

12 januari 2013 14:53

Såna där kaviar-naglar är super-coolers!

Sv: Nä ja kör ingen diet alls, det är nåt annat ja försöker hålla avstånd från =p

http://motherwomanwife.blogg.se

 
Diana

Diana

12 januari 2013 18:02

Riktigt coolt! Jag har aldrig testat kaviar eller såna klistermärken.

http://www.decdia.blogg.se

 
Sofie

Sofie

12 januari 2013 18:14

Åh är också sugen på att testa Caviar nails. Du måste visa sen hur det blir!

SV: Jaa verkligen mys, tyvärr så var det felbokat på något konstigt sätt, så mamma fick boka om till nästnästa lördag istället. Hmmm!! Men om du har vägarna förbi Stockholm nångång och är sugen på spabehandlingar så kan jag verkligen rekommendera Sparadiset, sjukt mysigt ställe!!

Men vad dåligt att ett så stort ställe som Ullared inte har några Mumin-prylar! Får skriva och klaga hahah. Nä skämt å sido. Du skrev väl på Instagram att du köpt en uggletröja? Den får du allt visa :)

Kram!

http://themusicneverstops.blogg.se

 
Ingen bild

Milly

17 januari 2013 20:27

Haha, kaviar-naglar låter så jäkla nasty :D som om man har varit och rotat i tuben! men det ser riktigt lyxigt ut ju :D Vad kostar det? Jättedyrt eftersom ni beställer från kina? Vet inte om jag vågar testa; här står ju att man kan få nagelsvamp:

nagelsvamp.blogspot.se/2012/12/nagelsvamp-bahandling-och-lite-tips.html

=/

Ida

17 januari 2013 20:35

Ja det låter ganska matigt! :p Jag har inte beställt mitt från Kina. Köpte det i kosmetikabutik för typ 30 spänn.

Har inte hört nått om att man kan få nagelsvamp. Sköter man det själv behöver man ju heller inte oroa sig för att man får nån annans baciller. :p Pröva du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards