Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Sömnlösa nätter

Av Ida - 10 januari 2013 02:16

Ibland har jag väldigt svårt att somna. Det är väldigt jobbigt då jag älskar att sova. När jag väl somnat går det relativt bra att sova, men det var ju det där med att somna! I natt är det en sån natt. Tack och lov för tv i sovrummet! Just nu kikar jag lite på "En idiot på resa" och skrattar gott åt det. Saknar min sambo också (som jobbar natt) för jag sover bättre när han är hemma. Jag ska ju som tur är inte upp jättetidigt i morgon så jag kan allt sova ut, men det skulle kännas bättre att kunna gå upp i lagom tid. Jag har ju i och för sig tabletter att ta, men de hjälper inte nu. Det är liksom lite för sent för dem nu. I morgon kväll ska jag ta dem istället och då är ju sambon hemma också. Hoppas ni sover gott såhär klockan två på natten!

 
 
Cecilia

Cecilia

10 januari 2013 08:20

Känner igen det där. Har själv vaknat många gånger i natt och kl sex i morse var jag klarvaken så lika bra att gå upp.

Jo hemmaträning kan man helt klart köra, igår kväll tog jag en längre promenad och gjorde lite situps. En bra början iaf, hehe.
Det är bara det med det gymet att dom har grym gruppträning med roliga svettiga pass. Vårt gym här är låg standard och har inte så mycket att välja på tyvärr, men det är billigt... enda fördelen...

http://www.ceciliadarling.se

 
Tess

Tess

10 januari 2013 10:58

Hoppas du lyckades somna till slut så du fick lite vila iaf! Kram!

http://motherwomanwife.blogg.se

 
Diana

Diana

10 januari 2013 11:57

Hoppas du fick lite sömn sen! Det blir lätt en grej det där, för mig i alla fall. "Nu måste jag sova"... ja hur lätt är det att göra på beställning?

http://www.decdia.blogg.se

 
Sofie

Sofie

10 januari 2013 13:03

Men usch, hoppas du fick sova några timmar i alla fall! Måste vara så frustrerande att inte kunna somna. :/

SV: Åh najs! Ja, jag håller med dig. Jag tycker inte golfaren är alls bra och Hälsoresan är bra för att den är så dålig haha! Men den boxen är min lilla älskling ändå. :D

Japp jag bor med mamma, och självklart har du rätt i det. Jag behöver absolut inte ha någon panik, men jag kan inte låta bliii. jag är sån som person att jag vill fixa klart allt i god tid! :)

Haha bara bra ju om man kan få ha föräldrarna som "förråd" ;) Min bror flyttade i slutet av 90-talet och han har fortfarande grejer kvar!

Kram!

http://themusicneverstops.blogg.se

 
Hanna

Hanna

10 januari 2013 13:11

åh, An idiot abroad är ju helt underbart!
För mig är det tvärt om - jag är så van att sova ensam att jag har svårt att sova med någon. Heheh.
Kramar

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Diana

Diana

10 januari 2013 13:51

Sv: Jag har i perioder också problem med sömnen. Tack och lov så jobbar jag natt vilket innebär att jag nästan aldrig behöver sätta klockan på morgonen. Plus att efter en jobbnatt så sover jag innan huvudet hunnit landa på kudden. :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Emma

Emma

10 januari 2013 13:59

Nej man kunde skicka in och ansöka om att få vara med i läsarpanelen och jag har kommit med två gånger :)

Å jag är med inne i en period då det är svårt att sova, har så mkt i mitt huvud som jag inte kan släppa och då kommer man inte ner i varv :( Så jag förstår dig..
Kram!

http://princessemma.blogg.se

 
yasmine modell mamma och fru

yasmine modell mamma och fru

10 januari 2013 20:35

tack jag ska försöka
detta är verkligen olidligt.
kram till dig

http://www.yasminegill.blogg.se

 
yasmine modell mamma och fru

yasmine modell mamma och fru

10 januari 2013 21:29

tack japp har mediciner en månad framåt om det nu kommer hjälpa
tror min livs situation där jag vet om min man kommer överleva måste ändra sig för att jag ska må bra,
att jag ser att det går framåt och att han blir bättre.
kraam

http://www.yasminegill.blogg.se

 
Viktkamp

Viktkamp

10 januari 2013 21:51

Så tråkigt, jag har perioder emellanåt där jag sover sämre.. =/

http://viktkamp.webblogg.se

 
Miss Naily A Fucking Rockstar

Miss Naily A Fucking Rockstar

10 januari 2013 21:54

Du det där är fan ett problem!
Jag brukar försöka att inte titta på klockan när jag inte kan sova för det är ännu mera stress när man vet att man verkligen MÅSTE sova.
Testa att gå och lägga dig någon annanstans. Jag misstänker att våran säng står helt fel för jag sover bättre i soffan och den är vänd åt ett annat håll. Vi har tidigare haft våran säng vänd på samma sätt som soffan och då har det varit lättare att somna.
Eller så tittar du på tv, läser en bok och ger fan i att titta på klockan.

Ida: En för stor skin jacka är ju ap snyggt! Har du aldrig sett Lady Gaga rocka loss i en sån?
Sen är det nästan skönare att ha på sig än dom där små, tighta som man knapp kan röra sig i.

Jag har oxå svarta skin vantar....nånstans. Men jag tror Gina Tricot har röda skinvantar för en billig peng just nu för min kompis Ella har lyckats hitta ett till par där fast oranga. Sen tror jag även att ett par röda skinvantar hittas lätt på second hand. Såg även att det fanns stort bra utbud på Ebay med skinvantar i massor av färger. Detta ska jag inte berätta för Ella, ha ha:)

Kram på dig!

http://www.heysugarmagazine.se/missnaily

 
Sofie

Sofie

11 januari 2013 12:20

SV: Den älskade jag med, gillar också glitter :D

Åh jag vet vad du menar för nån, dom är riktigt häftiga!! Den får inte plats om ni tar bort något annat eller så? Då är väl större hus lösningen ;)

Såg på Instagram att du är på Ullared idag, lyllo! Förväntar mig en hel utvärdering sen :D Ska bli kul å se vad du hittat för fint!

Kram!

http://themusicneverstops.blogg.se

 
Izabell

Izabell

11 januari 2013 13:21

Din stackare! Jag sov gott, hade tagit min tablett i tid..;) Hoppas du sover gott i natt istället söta du <3

Kraam Izabell

http://htttp://mysbella.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards