Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Havet

Av Ida - 8 januari 2013 23:16

Ibland önskar jag att jag att jag hade en stuga vid havet. En med egen brygga och inga grannar på nära håll. Då skulle jag bo i den stugan året om och lyssna till vågornas brus utanför. När det var sommar skulle jag bada i havet varje dag. Fanns det en lång strand i närheten skulle jag springa där som motion (förutom på vintern). Jag skulle sitta i trädgården och äta frukost på sommaren. Så ofta jag kunde skulle jag bjuda in vänner som kunde komma och bo med mig. Jag skulle ha en liten båt också som jag kunde åka ut på havet med. Har jag sagt att jag älskar havet? Saknar det nu!




 

 
 
Tess

Tess

9 januari 2013 09:04

Låter underbart!

http://motherwomanwife.blogg.se

 
Margita

Margita

9 januari 2013 10:20

Jag älskar också havet! Har bott nära havet nästan hela mitt liv och när jag var liten var vi ofta i Grebbestad där mamma är uppväxt. Vi åkte båt och utforskade öar och jag drömde precis som du att få bo vid havet när jag blev stor. Det blev delvis så. Härligt med drömmar!

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

9 januari 2013 10:55

Åh vad härligt det låter. Du får ha det som mål för framtiden! =)

SV: 1 februari får vi nycklarna, sen flyttar vi alla grejer dagen efter. :D

Nä jag vet, men den där riktigt viljan verkar ju aldrig infinna sig... Jag har i alla fall sagt att jag ska börja springa/pw:a med en kompis när isen och snön försvinner. Det är alltid enklare när man kan peppa varandra liksom! Kram

http://themusicneverstops.blogg.se

 
Vivi

Vivi

9 januari 2013 11:01

Själv är jag uppfödd vid kusten och har alltid bott nära havet, tror jag skulle känna mig obekväm om jag hade längre än två mil till en strand :)
Det är inte så att vi egentligen badar så ofta, men det är ngt med saltet i luften som man blir beroende av tror jag :)
Kram

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

9 januari 2013 14:21

Sv ja det kanske inte är så konstigt om man itne var vid havet i sommras, det var ju itne jättefint väder direkt :P

http://www.missvivis.se

 
Izabell

Izabell

9 januari 2013 17:45

Mmm jag älskar oxå havet:)

Kraaam

http://htttp://mysbella.blogg.se

 
Miss Naily A Fucking Rockstar

Miss Naily A Fucking Rockstar

9 januari 2013 19:43

Vet du hur dina fönsterrutor kommer att se ut på ditt lilla hus om du bor vid havet? Samt vet du hur din trägård kommer att se ut? Dina fönster kommer du attbehöva tvätta 1 gångi veckan å trägården kommer att bestå av sand.
En gång för länge sedan hade mina föräldrar ett sommarhus på Hamburg ö och det låg ca 10 meter i från havet.
Men mysigt är det när det är rätt väder.

Sv: Du får göra som jag och bli medlem i The Body Shops kundklubb det känar man en massa på! Just nu har jag värdecheckar för 300 kr som jag kan handla för inne i butik eller på nätet.
Jobbade tidigare på The Body Shop i Lidköping och jag kan avslöja att kundklubben är bättre än personal rabatten:) Så jag tycker att du ska bli medlem om du inte är det. Samt att man får även en fin födelsedags present varje år. Det är ju snart för dig.

Kram på dig!

http://www.heysugarmagazine.se/missnaily

 
Diana

Diana

9 januari 2013 20:18

En vacker dag skulle jag vilja ha en sommarstuga vid vatten, det måste inte vara havet en sjö eller å skulle också fungera. Och så skulle jag börja fiska, sitta där och filosofera och höra kluckandet.

http://www.decdia.blogg.se

 
Sofie

Sofie

9 januari 2013 20:27

SV: Haha ja, det där är verkligen riktig kärlek :')

Nej det är inte alls långt kvar, börjar inse det och får lite smått panik. Måste börja packa snart haha. jag har ju så mycket grejer!

Gruppträning är faktikst skitbra, älskar när någon annan säger till vad man ska göra. Saknar självdisciplinen och ger gärna upp när det blir för jobbigt. Därför tror jag det kommer bli jättebra när jag har min kompis med, då kan han dra mig om det så behövs haha! Kram

http://themusicneverstops.blogg.se

 
Jessika James

Jessika James

9 januari 2013 22:38

Hehe nä då jag tror det kommer bli super bra :)
Har man bestämt sig så går allt!
Så länge man själv trivs å det är skönt ;)
(säger jag som inte alls vill ha på mig bara "sköna kläder" utan vill ha en stil haha)

http://strawberrydreams.webblogg.se

 
Jessika James

Jessika James

9 januari 2013 23:01

haha men typ! det hade varit kalas kul :)
får se om min kompis Amanda kunde hjälpa mig i min garderobs ångest ^^
Måste nämligen rensa ut lite. Även om man inte kastar så kan det vara skönt å ta ut sådant man inte använder just nu =)

http://strawberrydreams.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards