Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Sony Ericsson Xperia Ray

Av Ida - 29 december 2012 13:27

Glömde förresten berätta den lite röriga historien om hur jag fick en ny mobil i julklapp. Pappa har förlängt sitt abonnemang hos Telia och skulle då få en mobiltelefon. Eftersom han inte är så förtjust i den morderna tekninken med pekskärm osv, så skulle jag få den av honom. Men jag fick en ny mobil för mindre än 6 månader sen (av min sambo) så jag tyckte det var onödigt. Därför tog jag med mig mobilen hem, laddade den och slog in den med fint julpapper. Sen lade jag den under granen efter att jag klistrat min sambos namn på den. Tyckte att han behövde den bättre än jag. Men på julafton så beslöt han sig, efter många om och men, för att jag skulle få behålla den och att han själv skulle köpa sig en ny. Jag funderade en stund, men sen bestämde jag mig för att byta telefon. Den har ju dock ändå en del bättre finesser än min gamla, såsom en bättre kamera och skärmdump. För att inte tala om ett headset, som jag saknat i evigheter. Ville inte köpa ett jättedyrt och plastigt headset till min Samsung. Den här är väl inte värstingtelefonen och heller inte superdyr i affären, men den duger åt mig. Så till slut: Tack pappa för den fina julklappen!





 

 
 
Emma

Emma

29 december 2012 14:26

Jo då julen var fin här med :)
Nu firar vi lite jul med Jonas familj :)
Å sockar är så härliga brukar få av min farmor varje jul, även min mamma har stickat ett par åt mig en gång :)

http://princessemma.blogg.se

 
Diana

Diana

29 december 2012 18:17

Ny telefon är ju inte helt fel! Jag har en gammal iPhone som är min lilla baby! Mannen var ju tvungen att gnugga in det hela när han fick en 5 från sitt jobb. Men ändå... jag älskar min tele! Jag önskar dig många trevliga stunder med din!

http://www.decdia.blogg.se

 
yasmine modell mamma och fru

yasmine modell mamma och fru

29 december 2012 22:13

ja eller hur
hoppas du får en fin kväll
kram

http://www.yasminegill.blogg.se

 
Maria

Maria

30 december 2012 11:37

Vilken tur att mobilen fick en ägare till slut :)
Det är kul med nya prylar. Jag var också lite skeptiskt till dessa pekskärmar osv, men nu är jag ägare till en iPhone och det köpet ångrar jag inte :)

Härligt med hemstickade sockar. Men sådana på fötterna då fryser man inte...

Sv: Nyår blir lugn. Är hemma här hos mig och kikar på tv:n med en skål godis och lite gott att dricka. Om jag är vaken när 2012 går över till 2013 det återstår att se. Har hänt flera nyårsaftnar att jag sovit sött när tolvslaget gått av stapeln :)

Ha en bra dag & GOTT NYTT ÅR!
Kramar Maria

http://airams.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

30 december 2012 12:09

SV: Tacktacktack, så himla nöjd. Hade varit ännu finare om jag hade hunnit klart den, men som sagt han tyckte det räckte för idag och jag började känna mig lagom mörbultad haha. :)

Filmen var sååå bra. Ni kommer inte bli besvikna :D Kram!

http://themusicneverstops.blogg.se

 
Hanna

Hanna

30 december 2012 16:34

Grattis! Även om det kanske inte var nödvändigt så är det ju alltid lite kul. Fick också min pappas mobil - även om den jag var fick var en iphone som varit använd i två år. Gör inte mig något - även om jag ännu inte börjat använda den, är så förtjust i min gamla och pyttelilla sak som det går att ringa och smsa från men inte mycket mer.

KRAMAR

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

30 december 2012 16:35

Förresten! Gott nytt år i förskott!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

 
syns du inte så finns du inte !!

syns du inte så finns du inte !!

30 december 2012 18:04

Ha en god fortsättning :)

http://nattstad.se/Maria.Bergström

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards