Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Julklappsinslagning

Av Ida - 16 december 2012 17:40

Nu är alla julklappar inslagna! Vi har inte köpt så många i år, då min ekonomi är minst sagt ansträngd. Men det tog ändå en väldigt lång stund att slå in de klappar vi köpt. Trots att vi var två stycken. Jag har väldigt ont i ryggen nu så det har inte blivit så mycket städande som jag tänkt. Men ändå har jag kunnat bocka av liter fler punkter på min "to do list" inför julen. Jag är glad att det är en vecka kvar till julafton så att jag kan hinna med allt som ska göras. Har pyntat några av paketen lite extra fint. Vill inte avslöja för mycket men ni ska få se två julklappsadresser jag gjort iallafall!




   Gissa vem som ska ha den här?


  Den här kan man lätt förstå vem som ska få!

 
 
kristina

kristina

16 december 2012 19:00

det låter klokt att rätta julklapparna efter plånboken. Jag tror inte att alla gör det, sen tror jag inte att barnen blir lyckligare av överflöd.
Jag kommer ihåg ett år när vi hade några pengar till jul. Jag köpte filmer och annat på loppis och slog in i många paket. Mina barn tackade och sa att de aldrig fått så mycket julklappar, det värmde modershjärtat.
Ha det gott och go kram till dig!

http://kristinakickibloggplatsen.se

 
Emma-adventstävling på bloggen

Emma-adventstävling på bloggen

16 december 2012 21:07

Så snygga hur har du gjort dem? :)
Jag är medlem i scouterna och vi har alltid den vit jul kampanjen vid jul :) dricker inte heller alkohol i mängder, trivs bäst med alkoholfritt :)

http://princessemma.blogg.se

 
Tess

Tess

17 december 2012 20:57

Å vilka fina! Va duktig du är!!

Sv: Tveksamt, men undra om ja inte ska spara dom i två år o försöka få pengarna tillbaka? =p

http://motherwomanwife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards