Lilla Pys

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida - 3 juni 2012 20:52

Hur kan man inte annat än att bara älska den här reklamen? Den får iallafall mig att skratta varje gång jag ser den. Plus att den verkligen är jättesöt!



Av Ida - 2 juni 2012 18:15

Har precis suttit med ansiktsmask och den var nog den bästa jag testat på länge! Om man är godissugen tror jag inte den är nått att rekomendera, då man luktar kolasås (vilket iofs är juvligt!) i hela ansiktet. Sambon sa att han kunde känna det ända ut i hallen när jag satt i soffan. Men det kan varmt rekomenderas. Förresten, inte nog med att den luktar gott så gör den även huden ren och mjukt samt att den är sauna-mask vilket gör den varm när man stryker på den! Hur bra låter inte det? Köpt min på Rusta, men finns säkert på andra ställen som säljer märket.


 

Av Ida - 1 juni 2012 21:38

För att lindra abstinensen efter shopping på GeKå's så åkte vi till Borås idag. Sov väldigt dåligt i natt, men vi var tvugna att göra nått kul. Trots regnet fick vi tag i en hel del saker. Jag fick två klänningar, varav den ena som jag suktat över plust två par ballerinaskor av min älskling. Han är så väldigt snäll! Älskar dig extra mycket nu!




      Klänning, 299:-, Cubus och skor 99:- st från Skopunkten!

Av Ida - 1 juni 2012 20:36

När jag kikade på youtube häromdan så ramlade jag över en hel del hela filmer. Hitta den gammal favorit från min romantiska-tonårstöntiga-fjortisålder, som jag betvivlar är en favorit numera. MEN jag tänker ändå ge er chansen att se den här om ni inte har nått annat för er denna fredagskväll! Kan även berätta att den framlidna Whitney Houston spelar en superb god fe i den här versionen!


Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards