Lilla Pys

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida - 11 juni 2012 23:17

Helgens firande blev väldigt trevligt och vi hade tur med vädret (åtminstone under lördagen). God mat, gott sällskap och fina presenter. Tack till familj och vänner för att ni var med!


    Tårtan blev väldigt god, trots att den sprack en aning!


         

Av Ida - 9 juni 2012 00:15


Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Kristians 30 årsdag! HURRA HURRA HURRA!!




  Grattis min älskade sambo!

Av Ida - 8 juni 2012 14:04

  Start i Alingsås. Pappas bil, en Ford Mustang från 1965.


                Andra stoppet, i Sollebrunn.  


     

  Mål, mat och prisutdelning i Gräfsnäs. Vi kom på plats 8 av 97!

Av Ida - 7 juni 2012 20:49

Attans va nöjd jag är med min träning nu! Trodde inte det skulle kännas så bra efter bara fem dagar. Provade två par byxor idag som jag tidigare knappt kunnat knäppa. Men nu satt de nästan lite löst. Detta firar jag med thaimat och lite godis! Byxorna kan ju inte sitta för löst heller. (HAHA) Imorn kör jag ännu ett pass med Blossoms "fit för sommaren"-program. Efter det ska här städas för fullt, för på lördag och söndag blir det kalas. Idag har vi handlat mat och ingredienser som vi ska använda.


    Mums med sura och salta döskallar!

Av Ida - 6 juni 2012 10:59

Nu laddar jag och pappa för nationaldagsrally i Alingsås.

Av Ida - 4 juni 2012 13:16

Det är konstigt att jag alltid blir lika överraskad varje gång Amelia dyker upp i brevlådan. Det är ju alltid en glad överrskning så det är ju bra det. Nu har jag extra att läsa, utöver ToppHälsa och Amelia sommar som jag köpte i helgen.


 



Tänker även göra rabarber lemonad som fanns på recept i Amelia nr 12 och bjuda på till fördrink på lördag (och blir det något kvar så får gästerna på söndag också smaka). Visst låter det somrigt-smarrigt!?


 


Av Ida - 3 juni 2012 22:42

Grattis till vinsten av Big Brother 2012, Hanna Johansson! Detta har jag väntat på, ännu en värdig vinnare!


 

Av Ida - 3 juni 2012 22:38

Nu när gruppträningarna är slut för säsongen så var jag tvungen att hitta på nått nytt att göra under sommaren. Köpte senaste nummret av ToppHälsa och i den fanns det ett pass framtaget av Blossom Tainton Lindquist. Tänkte köra på det nu i fyra veckor, tre gånger i veckan plus ett pass med crosstrainer i veckan. Körde första passet idag och det känns i kroppen. Hoppas nu på att jag blir fit för stranden nu som det lovas i tidningen! ;)


   

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards