Lilla Pys

Alla inlägg under april 2012

Av Ida - 1 april 2012 16:21

Har varit ute på en liten utflykt med min sambo idag. Vi åkte inte så långt för vädret är inte det bästa, men det var mysigt ändå. Längtar till det blir lite grönare och det blir löv på träden för då ska vi gå dit igen och gå en längre promenad.


   Bokskogen i Molla.


   Naturens egna bibliotek.


      Vid nödfall!

Av Ida - 1 april 2012 12:11

Av Ida - 1 april 2012 12:06

Nu har jag haft en hel läskfri månad och det har funkat jättebra, trots vissa personers oförståelse. Jag tror jag ska fortsätta i samma anda. Kanske ska jag ta en klunk läsk till påsk då jag ska unna mig lite godis också! Jag körde ett pass crosstrainer igår också, inte för att skryta men, jag slog personligt rekord igen! 1,1 mil på 39 minuter! Sen segade jag å körde 1 km till på 4 minuter så totalt 1,2 mil på 43 minuter! Jag är stolt över mig själv, då jag för ett år sen aldrig hade orkat kör 5 km ens!


 



Av Ida - 1 april 2012 00:17

Hela 1:a april är ett skämt! Gillar inte alls denna dagen, borde strykas ur kalendern tycker jag!




 

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards