Lilla Pys

Alla inlägg under april 2012

Av Ida - 4 april 2012 19:54

För tillfället är jag aningen upprörd! Har just kollat på ett klipp från Big Brother där ännu en deltagare går över gränsen. Jag undrar nu vad det är för människor de tar in i huset? Inte nog med att denna person kränker andra deltagare, så jobbar denne med barn. Det är så man skäms att vara "kollega" med honom. Hur kan man tro att man inte är en förebild utanför jobbet!? Jag har tyckt att det varit kul att kika på liknande såpor men nu är jag så trött på dem att jag skriker om jag ser ett sånt program till. Tydligen är jag inte den enda som tycker så då jag nyligen läst en en krönika i Amelia, av Sandra Nelson.


 

Av Ida - 4 april 2012 18:15

Jaha då sitter man här och sandpapprar kvasten, tänker då fan inte få stickor i baken i år igen. Kattfan lyser med sin frånvaro (för vi har ingen egen katt så jag lånade grannens), den kan vara lite skrämd sedan förra året. Skiter i kaffekannan (tål ju ändå inte det), i år kör jag direkt från bag in boxen, antar att vi möter upp på det vanliga stället innan vi åker?  På återseende alla käringar!


 

Av Ida - 4 april 2012 14:14

Det känns ganska orättvist när en del kan äta vad de vill utan att tänka på konsekvenserna. Jag tränar 4 gånger i veckan nu för tiden och äter aldrig sötsaker. Ska dock unna mig till påsk för det är jag värd. Men å andra sidan kan jag ha mina favoritjeans igen!


         Laddad för träning! Det ser faktiskt nästan ut som jag fått lite muskler, om man kollar på armen till höger!

Av Ida - 4 april 2012 10:48

För ca en vecka sen var jag hos min vän Emma och då var det vackert väder. Det var såpass varmt att vi kunde sitta ute. De hade två baden baden som vi satt i och jag hade lite problem med min. Eftersom jag satt i uppförsbacke gick det inte lika lätt att böja sig bakåt som för Emma,som satt i nedförsbacke. Detta gjorde situationen väldigt komisk och vi fick oss ett gott skratt. Trots detta missöde blev jag frälst, så jag ska försöka övertala min sambo att vi ska köpa varsin att ha på altanen!


 

Av Ida - 3 april 2012 22:32

Man kan inte annat än att skratta åt denna pricksäkra parodi! Trots att jag är av ett "Twilight-fan" kan jag inte låta bli att gilla det!


Av Ida - 2 april 2012 21:50

Vi fick tidiga påskpresenter av svärmor idag. Sambon fick en höna full med godis och chips, medan jag som inte äter godis fick ett jättefint halssmycke i form av ett ägg. Hon har koll på vad vi gillar! Glada blev vi båda två. Jag citerar min sambo; Va gulligt av henne!


  

   

Av Ida - 2 april 2012 11:57

Man skulle kunna tro att det är varmt vårväder när man ser till solen men bortser från snön. Det är ju i och för sig typiskt aprilväder så man blir inte chokad, bara besviken. Jag vill sitta ute och njuta i solen utan att frysa häcken av mig!


     

Det är de små sakerna som är lyckan i livet. Som att jag fann min favorittidning i

brevlådan, en tråkig måndag som denna! Nu har jag nått att göra! Dags för pyssel!

Av Ida - 1 april 2012 22:15

Åh så kul att så många hittat hit! Jag blir varm i mitt hjärta när ni tittar in och lämnar kommentarer! Hoppas att fler tittar in och lämnar spår! Love you guys! *PUSS*


 


Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards