Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Insomnia

Av Ida - 8 november 2011 00:45

Har en längre tid haft problem med sömnen. Inte ens sömntabletter hjälper så det känns ganska tungt. Känner att natten kommer bli lika sömnlös som vanligt. Det som gör det hela extra krångligt är att jag ofta sover längre på morgonen när jag väl somnat som i sin tur leder till att min dygnsrymt blir sabbad. Då blir det sent igång med plugget och så. Men ska försöka göra mitt bästa imorn och producera nått bra och matnyttigt. Det är även dags för gympa imorn, vilket jag ser fram emot. Alltid kul att ha en "morot" att sträva mot. Fick min andra "har du gått ned i vikt" kommentar igår av svärmor (av alla, förutom sambo och farmor (hon brukar kalla mig fet) så är det en väldigt viktig person att få den kommentaren ifrån), vilket gjorde mig ännu gladare.



 
 
Johanna

Johanna

9 november 2011 15:56

Ingen skall behöva bli mobbad. Sant du är kanske du är idag för du fick ustå lite, men sen samtidigt kanske det hade varit skönt och slippa...

mitt knä är sådär, går på behandling för det nu, akupunktur, hjälper, så vi får se när jag börjar belasta det igen

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

9 november 2011 16:12

Ja absolut, man får tänka så! :) Det gör du helt rätt i. Man kan liksom inte hänga upp sig på hur hade det varit om jag inte.... :)

Ja glömde säga, skönt ditt knä är bättre. Ja man är ju det och jag längtar efter att få träna igen.... kanske i slutet på månaden får jag testa på sjukgymnastens löpband...

Lade till dig på bloglovin :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

9 november 2011 17:22

Skönt då kanske ditt bekymmer är borta snart.. mitt kommer vi träning...men han tror detta hjälper eftersom smärtan avtar.... och när min vilosmärta är borta ett tag så får jag börja träna lätt.

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

9 november 2011 18:22

Jag hoppas det, fått veta vilosmärtan måste vara borta 1-2veckor innan det ens är aktuellt och börja träna... lovar hålla dig uppdaterad, lär garanterat komma inlägg om det när jag får träna!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Fnulan

Fnulan

9 november 2011 23:59

Usch det blir en ond cirkel... Man blir tokig utan sömn! Känner igen det med bekräftelsen på att man gått ner, den är sååå viktig för att få mer motivation!

http://fnulan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards