Lilla Pys

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida - 4 oktober 2011 12:46

Pratade med läkaren igår. Kändes bra att får tala med någon professionell. Fick utskrivet tabletter iallfall så jag kan sova gott om natten. Känns som ett steg i rätt ritktning. Har även blivit färdig med första skoluppgiften som jag skickade in i förmiddags. Ska försöka ge mig iväg på träning ikväll trots mitt onda knä. Ska göra mitt bästa!


Status: 5 down, 10 to go.

Av Ida - 2 oktober 2011 15:18

På den senaste shoppingturen (läs i fredags) hittade jag två små guldkorn.

Den ena favoritsaken jag hittade var en ursnygg ring som jag länge spanat på. Köpte den på Ur & Penn.

   


Det andra söta lilla fyndet jag gjorde, gjorde jag av en slump. Var inne på Indiska med ett annat ärende. Snubblade då över denna söta Buddah-figuren som bara var tvungen att följa med hem. Visst är han söt?

   


Av Ida - 2 oktober 2011 08:48

Det känns som någon tagit ut en bit av mitt hjärta. I hålet sitter det som grå spindelväv. Väven får mig att känna mig stressad, orolig och ledsen. Varför väven sitter där är ingen som vet. Samtidig känns det som jag saknar någon så det gör ont i hjärtat. Jag kan inte se det ljusa i framtiden och jag längtar tills det liksom ska ta slut eller tills ett nytt kapitel börjar. Det är svårt att se det ljusa i livet när man känner så här. Men bara jag kan se glimtarna igen så ska det bli bättre. Vädret just nu (om man jämnför med gårdagens underbara väder) gör inte saken bättre. Sjukt nog längtar jag efter snö, kyla och mycket ljus. Men när det väl kommer vill man ha sol och sommar!

Av Ida - 1 oktober 2011 18:27

Ännu en varm och helt otrolig höstdag. Varför kan inte alla dagar vara så?  Har varit produktiv idag och trots att jag gick upp tidigt så sov jag bra i natt också. Ska, efter jag tagit en dusch, slänga mig i soffan och njuta av nystädat hem och lite Sims - medeltid (mitt nya favoritspel).


   

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards