Lilla Pys

Alla inlägg under oktober 2011

?

Av Ida - 16 oktober 2011 18:05

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, nu har jag fått en sån där stor lust att skriva nått väldigt smart inlägg men jag har inte kommit på nått ämne. Sist jag kände så började jag skriva bara och då ploppade ämnet bara upp i skallen. Kanske att det funkar så att den viljan fingrarna har sprider sig till hjärnan så den sätter fart.


Men jag tror inte att jag har nått smart eller intelektuellt att berätta. Idag kanske inte varit den bästa dagen. Mina knän har varit värre än vanligt (för er som inte har koll så har jag haft ont i knäna i typ 3 veckor snart) och det har varit väldigt jobbigt. Har inte kunnat göra nått av det jag tänkt. Baren är nu dock tömd och till salu. Så det är ju en bra sak som hänt idag. Hoppas bara hinna skriva klart hemtentan till tisdag. Har hela dagen på mig imorn! Håll tummarna!

Av Ida - 16 oktober 2011 18:04

Nu säljer vi vår bar. Den finns ute på Blocket: http://www.blocket.se/alvsborg/80_tals_bar_36687097.htm?ca=16&w=1

Av Ida - 14 oktober 2011 12:28

 

Av Ida - 12 oktober 2011 17:52

Om några veckor ska jag ha ett te-party med några vänner. Fick tidningen Buffé (från ICA) hem i brevlådan idag. Där hittade jag, till min lycka, recept och tips på vad man kan bjuda på. Så nu vet ni vad som väntar mina vänner. Ibland är det bra att få sånt på posten!



    


Vill du veta mer så gå in på:

 http://www.ica.se/Recept-Mat/ICAs-kundtidning/Artiklar/afternoon-tea/ 

Av Ida - 10 oktober 2011 10:38


Hittade den här gamla godingen från 2003 (?) som inte alls lockar fram hemska minnen som jag trodde utan mer sänder ut en skön känsla. Jag är lite förtrollad tror jag!

Av Ida - 8 oktober 2011 17:08

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards