Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Torsdag

Av Ida - 27 oktober 2011 14:26

Tjoho! Det är torsdag idag vilket innebär att det är dags för Latinmove ikväll. Det ska bli så kul!!  Även om inte alltid mina fötter och armar vill samarbeta så är det skoj ändå. Svettig blir man också, vilket givetvis är det viktigaste! Tisdagar är också en dag att se fram emot för då är det gympa! Har nog blivit lite träningstokig! På de övriga dagarna försöker jag träna lite smått här hemma. Antingen med crosstrainer eller så kör jag lite styrketräning. Hoppas kunna nå mitt mål till jul. Har lovat att inte äta godis, glass eller chips innan jul. En och annan kaka kan slinka ned, men det ska inte bli många. Inte heller äter jag friterad mat, snabbmat eller dricker mycket alkohol. På lördag ska jag dock göra ett undantag och dricka lite bubbel! Dricker jag läsk så blir det i light-form!





Status: 6 down, 9 to go.

 
 
Cindy

Cindy

27 oktober 2011 21:43

Åh det är så härligt när man kommit in i något som nästan kan klassas som träningsberoende. Den bästa lasten att ha! :)

http://cindykempe.bloggplatsen.se

Ida

27 oktober 2011 22:25

Ja man mår så bra efteråt att all svett och ansträning är värt det....;)

 
Hanna

Hanna

28 oktober 2011 19:58

Visst är det skönt att träna sådär mycket med jämna mellanrum!
Det blir ju lite ett beroende för det får en ju tt må så bra och inte vill man ge upp det! Inte jag i varje fall!
Haha.
Lycka till!
Håller också på att försöka att minska på godisintaget.
Det går sådär... Haha. Men bättre för varje dag!
Ha det bra

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards