Lilla Pys

Alla inlägg under februari 2011

Av Ida - 3 februari 2011 22:38

Nu behöver jag DIN hjälp. Jag är jättesugen på en långklänning. Den får gärna vara svart, billig och i mjukt tyg typ bomull. Nån som har tips på vart man kan hitta en sådan?

Tid

Av Ida - 3 februari 2011 00:08

Tänk att när man var liten så gick tiden så sjukt sakta, dagar kändes som år och timmar kändes som månader. Men nu känns ett år som en månad. Att tidsperspektivet kan ändras så extremt mycket bara för man har blivit "vuxen"! En annan sak som man gör som relativt mogen människa är att man planerar sin tillvaro lite i förväg. Jag har märkt att alla mina helger fram till 1:a april är uppbokade. Jo det är sant och det är helt sjukt! Men det händer mycket nu alltså. Till helgen bär det av till Jönköping för 25-års kalas. Helgen därefter är det Melodifestivalen i Göteborg. Men det är ju sjukt kul saker som händer och "melo" är nått jag ser fram emot varje år. Bättre än julafton och man FÅR inte missa det. Sen väntar diverse kalas, pyjamasparty, utgång, födelsedagar med mera. Snart är väl våren här på riktigt också så nu går det mot ljusare tider. Jag ska överleva det också!


  

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards