Lilla Pys

Alla inlägg under november 2010

Av Ida - 7 november 2010 18:14

Igår hade jag och en kompis Halloween-fest. Den blev väldigt lyckad trots att vi inte var så många. Nästan alla hade gått all in för det så många va jättesnyggt utklädda. En eloge till er för detta!


  


    


                

              

Av Ida - 2 november 2010 19:30

Då var det dags att varva ner efter tentan som skickades in igår, har dock inte hunnit landa ännu. Men nu är det då dags för här sitter jag nu framför tvn med popcorn i knät nedkrupen under täcket. Härligt! Hoppas ni bara tentan ger VG som förra gången!


  

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards