Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Insikter

Av Ida - 13 oktober 2010 22:30

Igår var jag med om nått jag inte trodde jag skulle vara med på länge, åtminstone inte än på två månader. Jag gick i godan ro inne på Kicks där jag letade lite spännande smink. Helt plötsligt så spelar de JULMUSIK (!!!) i butiken. Men hallå, det är OKTOBER! Det är mer än två månader kvar liksom, man kan ju åtminstone vänta till december tycker jag. Den hemska depressionen kan vänta ett tag till TACK!


Sen insåg jag en väldigt bra grej när jag var på väg till skolan i morse. På tåget så tittade jag ut (som jag iofs alltid gör) och verkligen njöt av landskapet vi fördades igenom. Vi passarade minst 3 sjöar och alla har sin egna charm. Man ser en hel del av vegitationen, bland annat en hel del träd där löven är i alla olika färger. Man bara njuter av höstens charm! Men det har börjat bli kallare och mörkare nu. Hörde att snön är på väg, men den kan allt vänta till december den också! Jag vill ha en vacker höst ett tag till.


Sen åter en sista insikt inna jag ger mig för idag. Har tittat lite granna på det otroligt sjuka programmet "Kungarna av Tylösand" (som för övrigt går JUST NU). Jag kan INTE förstå hur patetiska människor det finns. Jag är bara 26 år men det känns som jag hunnit hästlängder mentalt än många och det märkt så otroligt mycket hur mycket yngre deltagarna i detta programmet är än mig. Killarna är ju värre än tjejerna (som faktiskt kan vara riktigt smarta ibland) men vad tänker de med? Killar tänker onekligen med KUKEN för sex är det de tänker på 99% så sen är det väl alkohol som gäller för den procenten som finns kvar. När de väl får alkohol (och annars med för den delen) i kroppen så gör de så mycket sjuka saker som jag inte ens skulle komma på tanken på att göra ens när jag är ensam och framför allt INTE framför en kamera! Är man så mediekåt att man måste göra bort sig för att bli lite känd? Stackars patetiska människor!! Jag tycker synd om er och vet att när ni uppnått min ("höga") ålder så kommer ni ångra er DJUPT!

 
 
Margita

Margita

24 oktober 2010 20:26

Blir glad av att läsa ditt inlägg. Du är hästlängder ifrån de där människorna! :) Är för övrigt så fruktansvärt trött på såna program, hur ytligt får det bli egentligen?!

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards