Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 13 december 2009

GAAAAAH!

Av Ida - 13 december 2009 20:00

Jag blir så trött på det här jag jag vill bara öppna dörren och skrika rakt ut. Sen skulle jag vilja slänga mig på marken och sen bara ligga där resten av livet och ruttna bort. Då slipper jag ju kosta nått. Man är så sjukt driven av pengar, fast man egentligen inte tror det. Man kan ju knappt gå hemma och städa utan att behöva pengar. Jag blir inte lycklig av att kolla mitt kontoutdrag. Varför får man ingen hjälp när man är arbetslös? Jag kan inte ens får socialbidrag!! Hur sjuk är vår värld? Ska man gå runt och svälta tänkte dem? Jag kan inte gå och kräva pengar av min sambo så fort jag behöver nått, hur förnedrande är inte det? JAG VILL KLARA MIG SJÄLV!!!!!



 
 
Alessandra

Alessandra

13 december 2009 20:09

Pengar är ju tyvärr det som styr livet ganska mycket!
Jobbigt för dig att det inte funkar.
Hoppas du får ett ljusare 2010!

http://www.alessandra.se

 
Ingen bild

Emlie

15 december 2009 12:47

Samma här faktiskt.
Min sambo har för bra lön tydligen för att jag ska få hjälp från soc. Helt sjukt.
Det är som man blir uppmannad att säga att man bara hyr ett rum i lägenheten så man kan få lite hjälp.
Förstår inte hur dom tänker.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Ovido - Quiz & Flashcards