Lilla Pys

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Ännu ett irritationsmoment

Av Ida - 8 oktober 2009 19:20

Kom på en sak till idag som irriterar mig nått fruktansvärt. Känns som jag vill hoppa upp och ner i stolen när jag tänker på det. Alltså det här med mobiltelefoner och mottagning, varför ska det ALLTID va dålig mottagning där man har lust att prata i telefon? Tänker ju främst på när man kör bil. Just när det är som tristas att köra bil där går det inte att ringa. Varför kan det inte vara full täckning överallt, hallå det är 2009. Till och med gamla tanter har mobil nu för tiden.


Jag var på väg hem från min vän Irén förut och ville hinna med att ringa mamma innan jag va hemma. För nu vill jag syssla med annat än att prata i telefon. Det slutade med att jag på en sträcka av 1,5 mil fick ringa upp min mamma ca 3 ggr och vi hann kanske prata max 5 minuter åt gången. Blev helt tokig när mamma bara ropade -Hallå i andra änden och jag svarade med - Hör du mig!? (Vilket hon absolut inte gjorde). Men under de 3 hattiga samtalen fick jag väl sagt det jag ville. Men jag skulle uppskatta bättre täckning, för det va inte så att jag befann mig helt i ödemarken som man kan tro. Sen kan det ju bero LITE på min sjukt kassa mobil. Vill ha en ny!!



  


Helst en sån här, Sony EricssonT707 tack! En ROSA!!!

 
 
Ällen

Ällen

19 oktober 2009 19:58

jag har en sån mobil, och dem är inte så bra. Snygga, men inte så jävla bra >_

http://TjockisBarns.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 5 augusti 2015 20:48

Jag har äntligen gjort slag i saken och bytt bloggportal. Tack och hej bloggplatsen! Hej på dig Nouw! Ni hittar den nya bloggen på: http://nouw.com/lillapys                 Kod för att importera min blogg till Nouw: 1590276536 ...

Av Ida - 25 maj 2015 12:15


I lördags var jag en sväng i Göteborg. Det var jättekul att komma ut på lite äventyr. Jag var och hälsade på min vän Andreas och hans sambo. Vi kollade på Eurovision Song Contest. En helt sjuk kväll! Trodde aldrig att Sverige skulle ta hem detta igen...

Av Ida - 24 maj 2015 19:45


Häromdagen berättade jag ju om att jag fått besök av en reporter från P4 Sjuhärad. Nu finns min intervju ute på nätet. Vill ni lyssna på den ni också så klicka här!       ...

Av Ida - 17 maj 2015 19:39


Tänk vilka under lite kärlek från barn kan göra. Idga har jag inte så ont i kroppen, dock mest i knoppen. Vaknade med migränliknande huvudvärk som hållt i sig hela dagen. Börjar bli lite bättre nu. Ska försöka vila mig nu ikväll. Nog om min värk (vil...

Av Ida - 15 maj 2015 13:27


Som ni vet så har jag ätit en kur med inflammationshämmande tabletter för att slippa värken i kroppen. Jag märker lite skillnad i ryggen och axlarna. Men nu har smärtan blivit värre i höften/rumpan ner i benet och sen har jag även fått ont i ena arme...

Presentation


Är en lagom smart tjej på 31 år som gillar att blogga,fotografera och filma. Älskar även att titta på film, musik, inredning, träning och att shoppa!

Min blogg handlar om allt som händer och har hänt i mitt liv.

Gästbok

Facebook

Instagram

Instagram

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggare för varenda unge

Bloggare

Dagens ordspråk

Dagens ordspråk

Skapa flashcards